menu_nou.png

(Els preus bonificats del menú no apliquen a Agost, Setmana Santa, dies concrets de Desembre ni Festius Especials)

-->Refresqui el seu navegador per accedir a la informació actualitzada.

menú cap de setmana 26 i 27 novembre

 



Vermut suau de Reus amb gel especial cítric 2,95€
Croquetes casolanes de pernil ibèric 1,50€/unitat (mínim dues unitats).
  

 

 

Primers a escollir:

 

Amanida de Verds amb Bacallà esqueixat i vinagreta de mel i mostassa.

Amanida de Verds amb Formatge curat d'ovella i vinagreta de maduixes.

Hummus de Cigrons amb toc de Cúrcuma i torradetes especiades.

Patates Cabrejades del Càsum al caliu  (les Nostres Braves).

Brandada de Bacallà amb allioli de pebre vermell de La Vera.

Patata emmascarada amb oli de Gamba Vermella picantet i ou ferrat.

Patata emmascarada amb botifarra negra i ou ferrat.

 


 

 

Segons a escollir: (arrossos i fideuà, mínim a partir de dues racions iguals)

 

Arròs melós amb Verdures de l'Hort.

Arròs melós de Bolets.

Arròs muntanyès a l'estil del Berguedà amb morro, orella, botifarra negra i bolets.

Arròs Negre amb allioli.

Arròs Mariner a l'estil de la Costa Brava.

Cassola d'arròs caldós a la Marinera.

Arròs melós amb bacallà. calamarsets i gambeta vermella.

Cassola d'arròs caldós amb bacallà, calamarsets i gambeta vermella.

Fideuà melosa a l'estil de Gandia (marinera o negra) amb allioli.

 

 

Postres a escollir:

 

Iogurt artesà d'ovella de la formatgeria La Cleda amb melmelada de maduixa i mel.

Flam de mel i mató fet a casa

Púding de Bailey's i taronja.

Mousse de xocolata.

Pastís de formatge cremós amb melmelada de maduixa.

Gelat de caramel.

Sorbet de Llimona.


 

 

 

MENÚ 25€ Primer + Segon + Postres + pa + 1/2 ampolla d'aigua mineral sense gas o 1/2 ampolla de vi Blanc o Negre de la bóta per persona.   Hi ha possibilitat de mig menú, Base 18€

No s'inclouen cerveses, refrescs ni cafès. No es canvien postres per cafès ni es compensen.

Consulti'ns en cas d' al.lèrgies/intoleràncies alimentàries.

Servei emportar 0,60€ (tupper).

 

 

 

 

 

PREGUNTES FREQÜENTS

 

- Si vinc jo sol o jo sola a dinar no puc demanar arròs ni fideuà? Perquè ho diu ben clar a la fulla del menú. Pot ser un arròs individual?

+ I ara! I tant que pot, faltaria més... Resulta que l'advertència aplica a les taules de dues persones o més.  Perquè els arrossos fets al moment requereixen d'un esforç important a la cuina en l'elaboració (un fogó 20 minuts). En el següent punt desenvolupem aquesta una mica més aquest punt.

 

- Si som tres persones el tercer no pot demanar arròs perquè "diu que han de ser dos".

+ Una altra vegada impera el mateix criteri. No han de ser DUES racions o persones, han de ser a partir de dues ... En una taula l'ideal per a nosaltres i el més fàcil per als cuiners, és que hi hagi una única varietat. Excepte casos puntuals en què hi hagi un volum de feina baix als fogons i una causa que ho justifiqui com una al-lèrgia o intol-lerància o unes preferencies força diferents entre els comensals... Caldrà veure-ho en el cas... Potser una vegada es pot fer però la propera el volum de feina no ho permet, perquè afectaria a l'ordre del servei de les altres taules i/o encàrrecs per emportar. Sempre que és possible ens desvivim per donar gust als nostres clients però també demanem una mica d'empatia. En definitiva, es pot o no demanar arrossos individuals? DEPÈN...

 

- Sí o sí he de fer "menú" o hi ha possibilitat de Carta? Si vinc per l'interès en els arrossos, no puc demanar "només" un arròs

+ No hi ha una Carta pròpiament dita, hi ha opció de Menú i de Mig menú. Intentem que també els entrants, postres, el pa i el vi del menú siguin de la categoria "de Carta". El mig menú serveix per restar l'entrant. Es baixa econòmicament la base però es manté el dret a postres, pa, aigua i/o vi. De tota manera desaconsellem que en una taula d'adults facin tots mig menú, perquè els arrossos i fideuà fets al moment triguen sobre els 20 minuts i esperem que l'espera sigui més divertida compartint algun entrant o potser algunes croquetes (que es compten a part). Per cada entrant serà un menú sencer i per cada entrant que falta serà mig menú. Per exemple una taula de 4 persones poden agafar només dos entrants i arròs pels 4 i seria 2 menús i 2 mitjos. Ho podem recomanar quan ens comenten que alguns de la taula o son nens o mengen poquíssim... Consultin sempre al personal de la sala perquè els orientarem encantadíssims.

 

- Els meus nens mengen poquíssim, han d'agafar un menú o mig menú?

+ I ara! Les coses no son tan estrictes. El sentit del menú és que representi una avantatge o un paquet beneficiós per a les persones. En cas de nens petits, que mengen poc, els podem oferir compartir un menú. O també afegir algunes croquetes i senzillament picar dels plats i arrossos dels grans. Això s'ha de valorar cada vegada i segons les edats dels nens. Parlem-ho el moment de la visita. Ara bé, no ens diguin per telèfon que si els nens poden compartir menú o si hi ha coses infantils etc i després quan arribin els nens tenen 30 anys!!! Que ens en han passat de tots colors...{#emotions_dlg.surprised}

 

- Hi ha "menú infantil"?

+ Justament acabem de contestar a aquesta pregunta en el punt anterior. No n'hi ha. No hi creiem en fer plats diferents perquè exepte plats picants, creiem que totes les opcions que oferim son bones per a petits i grans.

 

- Només puc demanar arròs o fideuà de segon? No hi ha cap alternativa?

+ Durant els 8 anys que portem oberts hem anat assumint que el nostre producte estrella son els arrossos i les fideuades i que qualsevol altre guisat, carn o peix, per mimadíssima que fos la recepta i el producte, no tenia l'interès mínim per seguir insistint en mantenir-los en la proposta. La gent que ve a casa nostra ve atreta pels arrossos, definitivament. Ara bé, hi ha alguns primers calents que poden ser un segon, i també caldrà consultar en el moment de la visita si hi ha alguns ingredients disponibles a la cuina com per presentar alternatives.

 

- Hi anirem amb una persona vegetariana o vegana. Hi haurà coses per a ella?

+ I tant que ! L'arròs de verdures i el de bolets acostumen a ser aptes. També es poden adaptar algunes propostes amb els ingredients que tenim normalment a la cuina però sempre que sigui possible avisin amb antel-lació per poder comptar amb més marge per adaptar i millorar la proposta. La Mestressa Neus està molt senzibilitzada i bastant ficada amb les receptes i els ingredients habituals en aquestes opcions i serà més fàcil i més enriquidor comptar amb més temps.

 

- Hi anirem amb una persona que té al-lèrgia o intol-lerància als lactis / al gluten / als sulfits / a la ceba / al pebrot / al tomàquet.... 

+ La Mestressa Neus, que s'encarrega de la sala, domina perfectament cada una de les receptes i elaboracions que hi ha al Càsum i els ingredients de la cuina. Sempre, sempre, sempre ho han de comentar durant la presa de la comanda. A més, si es tracta d'elements com la ceba, l'all, el pebrot... Aquests ingredients ens limiten moltíssim perquè TOTS els sofregits acostumen a portar aquesta base i es quedaria sense menjar arròs. Si ens avisen amb prou antel-lació intentariem adaptar la recepta en qüestió. Sempre comentin les coses amb antel-lació perquè tots hi sortim guanyant.{#emotions_dlg.wink}

 

- Hi ha Menú de grup? No n'he vist cap informació.

+ A partir de 10 persones ho podem concretar personalitzadament. 

 

- Els divendres plego de treballar a les 16h i podria arribar al Càsum cap a les 16:30h. Com que poseu que tanqueu a les 17h em donaria temps a dinar?

+ A veure, l'horari és una cosa orientativa. Entre setmana el volum de feina acostuma a ser baix i si hi ha pocs clients i hi ha la possibilitat, tanquem la cuina el més aviat possible, així que ja no hi ha clients a la sala, les elaboracions estan acabades, guardades i tot net i polit. No volem que el personal faci hores de més ni tampoc nosaltres els propietaris passem l'estona al Càsum sense motiu. Ara bé: sempre que hagi de venir a dinar ben tard, si us plau, truqui amb antel-lació per poder guardar-li la taula i fer el servei. Truqui sobre les 14h o abans, perquè pensi que hem de fer o guardar pa i més detalls que implica mantenir la cuina oberta per als clients. (En el cas del cap de setmana igualment truqui per reservar i avisar de la seva arribada en una hora triganera, perquè tot i que és més fàcil trobar la cuina oberta per l'alta demanda de clientela, sempre hi sortim guanyant tots plegats si ens podem organitzar la feina i el producte).

 

- Volem celebrar un aniversari. Hi ha possibilitat de substituir les postres del Menú per un Pastís?

+ SÍ! Encantadíssims! De fet ho fem sovint... Precisament acostumem a oferir el nostre súper Pastís de Formatge, perquè pel format en què l'elaborem, i també perquè son les postres estrella, pot fer perfectament la funció de Pastís d'Aniversari. Ara bé, sempre encarregui-ho amb prou antel-lació a l'hora de fer la seva reserva perquè poguem organitzar-ne bé el volum a elaborar...

 

- Hi ha bona disponibilitat d'aparcament?

+ , sempre hi ha molt d'aparcament proper, al carrer.

 

- He de venir amb una persona que no parla català o nosaltres mateixos no l'entenem molt bé perquè som de fora de Catalunya i us hem trobat per Internet perquè hi hem de fer unes gestions a la vora tal dia. Teniu el Menú en Castellà? I en altres idiomes?

+ Ho lamentem però tècnicament seria complicadíssim tenir tota la informació actualitzada i impresa en dos o més idiomes sempre, però a la sala estarem encantats d'ajudar-los en el que necessitin. De fet, tan el company del cap de setmana, en Jose, com la Neus, la responsable de la sala, parlen l'anglès fluidament. A més a més, la Neus té "una xuleta" de les paraules més necessàries i frases habituals per traduir la nostra proposta al francès i es podran entendre la mar de bé, perquè sovint hi venen clients francesos i sempre és molt enriquidor. "La maitresse parle un petit parole"... 

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'han fascinat les vostres croquetes... Me'n puc endur una ració cap a casa? 

+ I tant. Per emportar son 6 unitats per només 7,50€.

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'han fascinat els vostres cargols... El meu pare se'n lleparia els dits. Me'n puc endur una ració cap a casa? 

+ I tant. Per emportar la ració val només 10€. Es un gran detall i esperem que els gaudeixi el bon home i que properament vinguin tots dos a gaudir-los a casa nostra. A més a més, ara, amb el nou servei "Avisa-Cargols", si ens envia un Whatsapp al nostre 692721442 demanant-ho expressament, l'informarem quan en tinguem, perquè son una elaboració de disponibilitat limitadíssima.

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'ha fascinat el pastís de formatge... Demà tinc una petita celebració a casa i m'agradaria emportar-me'n un cap a casa. Pot ser?

+ I tant. Son les nostres postres estrella, i és veritat que pel seu format per endur son ideals. Depenent de l'estoc del moment li podem despatxar sense problema. Ara bé, si ve o ha de venir a casa nostra en uns dies i ja té la idea al cap, reservi-ho amb tota l'antel-lació possible per assegurar-se'l.

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'ha fascinat el pa. Me'n puc endur un?

+ I tant. Ara bé, és millor que ens el demani o bé en el moment de la reserva o quan entri a dinar, per poder-li fer.

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'ha fascinat l'arròs i la fideuà. Hi ha un company/a de la feina que no s'ha pogut escapar amb mi per dinar. Puc encarregar-li una ració per dur-li?

+ A veure, una ració no es fa per endur... Peeeeeeeerò, si ens comenta aquesta situació mentres li demanem la comanda, senzillament afegirem una ració extra a la seva taula i aquella ració concreta no aplicarà amb els preus del menú i del mig menú sinò amb els preus d'emportar, que son més promocionats. O sigui que perfecte per la nostra part.

 

- Estic dinant aquí a casa vostra i m'ha fascinat la sangria. Mai n'havia tastat una tan bona i divertida amb els glaçonets etc. Aquesta nit m'agradaria oferir-la als meus amics i/o parella, que venen una estona a casa.


+ Ens n'alegrem molt. Malauradament els glaçonets no els oferirem per emportar per motius lògics... Però pot demanar-ne una al preu promocionat de 4€. L'ampolla és de litre. L'oferta només val per la de Vi. 

(així amb tots els productes)

 

 

--> SI HI HA QUALSEVOL ALTRE DUBTE, SEMPRE CAL CONSULTAR AL SERVEI DE LA SALA. AQUESTES PINZELLADES EXPOSADES NO ENS COMPROMETEN PERQUÈ S'HA DE VEURE EL CAS. NOMÉS PRETENEN MOSTRAR FLEXIBILITAT I QUE SEMPRE HI HA ALTERNATIVES QUAN IMPERA LA BONA FE.

 

 

PD: I ja està, ja no hi ha res més de moment...

Va en sèrio, no cal seguir llegint...

Ara només ha d'agafar el telèfon i trucar al 931646672 o enviar-nos un Whatsapp al 692721442...

I, també pot deixar-nos el seu correu electrònic a l'apartat de contacte o enviar-nos-en un a casumlolla@outlook.com i així de tant en tant li enviarem algun correu simpàtic amb més lectures més o menys entretingudes.

...Encara aquí? Si ja no hi ha res d'importància...

Però encantats... Potser redescobrirem una nova virtut novel-lística i tot...

Ara bé, a les Xarxes socials sempre hi ha coses per mirar... Ens diem @casumlollarestaurant a Facebook, que va ser la nostra primera eina de comunicació, i també @casumlollarestaurant a Instagram, on avui en dia li fotem més canya...

Estem començant a fer els nostres "pinitos" amb el Tik Tok i a veure ons ens porta...

També hem pensat que com a empresa que som, hem d'estar a LinkedIn, tot i que el caràcter del perfil no és massa professional sinò que desprèn el nostre estil desenfadat...

Déu n'hi do quin honor és tenir-lo o tenir-la fins aquí llegint tota aquesta Bíblia... Això és interès de veritat, hi, hi, hi...

Es mereix un premi... Fem una cosa, entre nosaltres dos...El dia que vingui a dinar, i sense que els altres comensals de les altres taules hagin de sospitar res, si ha llegit vostè fins aquí, comenti-ho la la Mestressa Neus, que soc jo mateixa, l'encarregada de la Sala.

Parlarà amb mi segur perquè m'hi trobo sempre i agafo les comandes. Faci'm saber que "he vist la web, totes les preguntes respostes de l'apartat del Menú". 

Així jo puc saber "les coses que funcionen a Internet"... Coses meves del màrqueting...

Jo li tindré un detallet especial, "el-xupito-sorpresa-del-càsum", la meva especialitat de sobretaula.

Però hem de ser discrets per no despertar envejes entre els altres comensals de les altres taules, com li deia.

Sí?

Quedem així?

M'encantaria.

Jo li he explicat un munt de coses, espero que vingui i les visqui en primera persona a casa nostra, i ens expliqui, també, tot el que li sembli sobre la nostra proposta.

 

Una salutació ben afectuosa.

Neus

Informació de contacte

931.646.672

692.721.442 (només whatsapp)

email: casumlolla@outlook.com

       
   
   

 

 

logo_facebook_azul.jpg

descarga.jpg

descarga_1.png

tripadvisor.png

tik_tok.png

LinkedIn_Logo.svg.png

descarga.png

cardedeusociallogo.png

Localització

C/Àngels 4 (Plaça de la Creu)

Cardedeu (08440), Barcelona

2018 © CREOWEBS. Diseñamos y creamos